Dedicatie(3).....?

Nu stiu daca titlul e potrivit pentru aceast articol,dat fiind faptul ca precedentele "Dedicatii" au avut o cu totul alta tema.
Dar o sa raman totusi la acest titlu,deoarece il consider a fi o continuare a precedentei "Dedicatii".
Altfel spus este o dedicatie pentru "baba obscura" si pentru colega ei de camera.
Asa cum ma asteptam,reactia la articolul "Dedicatie 2" nu a intarziat sa apara, putand spune chiar ca am avut parte de o reactie foarte violenta, si gatul meu poate chiar sa confirme.
Dar, ca sa vezi ca surpriza poate aparea de acolo de unde nu te astepti, dupa o zi in care imi pazeam spatele la fiecare pas, ca doar fetele din ziua de azi sunt capabile de orice, in semn de pace(sper) cele doua domnisoare au aparut la usa mea cantandu-mi "La multi ani".
Ce demonstreaza acest lucru? Demonstreaza faptul ca si fetele, uneori, chiar foarte rar as putea spune, sunt capabile sa treaca peste orgoliile lor infantile.
Sincer va spun acum ca la o astfel de surpriza nu ma asteptam, mai ales din partea lor, dar efectul a fost pe deplin resimtit, fiind profund impresionat de gestul lor.
Tin pe aceasta cale sa le mai multumesc o data pt gestul lor de prietenie, dar sa fie convinse ca "Dedicatiile" vor continua, si nu se stie niciodata... .

Labels:


iti multumim ca ne-ai apreciat gestul ...si speram ca nici tu sa nu uiti de zilele noastre:P...si las-o mai moale cu dedicatiile!!

Post a Comment



Meta

Gossip Toolbar