Dedicatie(2)......

Daca la prima "Dedicatie" am omis sa dau un nume,uite ca acum o sa fiu putin mai concret si o sa spun exact:Dedicatie pentru "Baba Obscura". O sa va intrebati cine e aceasta "baba obscura" si cum si-a primit porecla. Daca ma gandesc bine,as putea chiar spune ca totul a plecat de la o prostie,dar in acel moment,purtand cu domnisoara respectiva o conversatie pe tema "Cenaclu literar si Literatura romana" m-a suparat destul de rau,facand niste afirmatii cam nepotrivite la adresa unei cunostinte de ale mele. Astfel,plecand de la tipologiile feminine din literatura am incercat sa o aseaman cu un personaj, dar am ajuns la concluzia ca imi era imposibil sa-i gasesc unul pentru ca toate ii erau inferioare. De aceea am hotarat ca prin ea sa pot sa definesc toata tipologia"babei obscure"din literatura. Sincer chiar nu ma intereseaza daca s-a suparat sau nu,eu continui si in ziua de azi sa folosesc acest apelativ.
Si stau de multe ori sa ma gandesc daca merita sa fiu uneori asa cinic si am ajuns la concluzia ca merita din plin. Prin caracterul ei,prin modul de a actiona, de a gandi, de a vedea lucrurile ma face sa fiu chiar incantat ca i-am atribuit eu acest apelativ inaintea altora.Eu cred ca era doar o chestiune de timp pana cand colega ei de camera,stie ea care, sau oricine altcineva ii spunea acelasi lucru.Singura diferenta dintre mine si ceilalti e ca eu spun ceea ce gandesc si nu ma ascund,nu sunt un prefacut care pe fata sa fie unul dintre bunii ei prieteni si pe la spate sa o barfeasca non stop.
Cum sa nu i se potriveasca,atunci cand ma gandesc ca am facut doua iesiri cu colegii si ea nu a venit, preferand sa faca total altceva(macar daca ar fi fost ceva important).Mai avem o iesire,sa speram isi va reabilita numele pe ultima sute de metri(sau poate nu).
Si de fiecare data cand apare ea in zona apare alaturi de ea si o distinsa (asa zisa) prietena, pe care in momentul de fata refuz sa o incadrez intr-o tipologie, in acest articol nefiind vorba despre ea, dar in viitorul apropiat cine stie,poate va aparea chiar o "dedicatie(3)......"
Sunt convins ca acest articol o sa se lase cu urmari grave,(acuzatii, agresivitati verbale) noroc ca mie imi intra pe o ureche si imi iese pe alta.
Sper ca in viitorul apropiat atitudinea si comportamentul ei sa se schimbe si acest apelativ sa
nu o mai reprezinte. Oricum numai ea are de suferit de pe urma comportamentului si atitudinii ei.
As vrea ca peste o perioada de timp sa scriu un nou articol in care sa va spun ca aceata dedicatiea avut efect si ca "baba obscura" s-a schimbat si e o cu totul alta persoana.
Asa ca...

Labels:


Foarte tareee :)

pentru mafi^hotz: poate gasesc si pe blog-ul tau niste dedicatii :P..n-ar fi exclus,nu?
ps ar fi fain sa completezi sectiunea jurnalism ca bate vantul pe acolo...

Nu se stie niciodata. Poate urmeaza ...

O sa mai scriu si la jurnalism numai sa am ce. Oricum la categoria stiri cred ca am pus si ceva ce ar trebui pus la jurnalism dar ma rog ... poate voi renunta la categoria jurnalism :)

Post a Comment



Meta

Gossip Toolbar